dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.
Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Reklamację możesz złożyć na przykład:
- pisemnie na adres: uL.Fredry 2/5, 30-605 Kraków
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@hilou.pl
- informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
- swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni. Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy:
- przesłać na maila sklep@hilou.pl, informację jaki produkt chcemy zwrócić oraz numer konta bankowego, na który mamy zwrócić środki.
- przesyłkę wysylamy na adres: ul. Fredry 2/5 , 30-605 Kraków
- PAMIĘTAJ: rzeczy zwracane, nie mogą mieć śladu użytkowania oraz muszą posiadać metki.
Reklamacji lub zwrotu, można również dokonać poprzez poniższy formularz kontaktowy, uwzględniając wszystkie informacje podane wyżej.